StPr/25/0484
Rodzaj umowy:
Nie dotyczy
Wynagrodzenie:
2 755,10 PLN
Zakres obowiązków:
-przyjmowanie i rejestracja pism przychodzących i wychodzących,
-przygotowanie korespondencji do wysyłki,
-kierowanie interesantów do odpowiednich komórek organizacyjnych,
-pomoc przy archiwizacji dokumentacji z komórek organizacyjnych stacji do archiwum zakładowego (skanowanie pism) i ich przekazywanie zgodnie z obowiązującymi zasadami,
-praca przy komputerze i korzystanie z pakietu MS OFFICE i wprowadzanie danych.
Miejsce pracy:
Chodzież, powiat: chodzieski, woj: wielkopolskie
Pracodawca:
kontakt przez PUP
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie branżowe, średnie zawodowe, średnie ogólnokształcące
- dokładność, obsługa pakietu MS OFFICE, Obsługa komputera, Praca zespołowa
- znajomość urządzeń biurowych, zdolność koncentracji i uwagi, rozumowanie logiczne, zdolność koncentracji
Inne wymagania:
znajomość urządzeń biurowych, zdolność koncentracji i uwagi, rozumowanie logiczne, zdolność koncentracji
Sposób aplikowania:
za pośrednictwem urzędu
Osoba do kontaktu:
Paulina Karamucka
Nr telefonu:
673426-841
Wymagane dokumenty:
skierowanie z PUP