[Staż] POZOSTALI PRACOWNICY OBSŁUGI BIUROWEJ

[Staż] POZOSTALI PRACOWNICY OBSŁUGI BIUROWEJ

Powiatowy Urząd Pracy w Dąbrowie Tarnowskiej

Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Nie dotyczy
Tryb pracy
Stacjonarna
Doświadczenie
Doświadczenie niewymagane
Wynagrodzenie
1 994,40 zł
brutto
Stawka miesięczna
 Drukuj ofertę
  • Polski

Opis

Numer:
StPr/25/0050

Rodzaj umowy:
Nie dotyczy

Wynagrodzenie:
1 994,40 PLN

Zakres obowiązków:
Pomoc przy obsłudze bezpośredniej klienta, wprowadzanie danych do systemów komputerowych: POLTAX, SZD, Biblioteka akt (BA) oraz innych programów wewnętrznych, pomoc w sekretariacie oraz przy obsłudze kancelaryjnej urzędu, tj. przy korespondencji przychodzącej i wychodzącej, pomoc przy obsłudze dokumentów (kserowanie, segregowanie, układanie, archiwizowanie)

Miejsce pracy:
Dąbrowa Tarnowska, powiat: dąbrowski, woj: małopolskie

Pracodawca:
kontakt przez PUP

Liczba godzin pracy w tygodniu:
40

Wymagania konieczne:
  • wykształcenie: średnie zawodowe, średnie zawodowe 4-letnie, średnie ogólnokształcące, średnie branżowe
  • obsługa komputera
  • wykształcenie średnie lub wyższe, dobra znajomość pracy przy komputerze. Praca w godz. 7.15-15.15. Kontakt z pracodawcą wyłącznie osobisty, w godz. 8.00-14.00 (pok. 81). Dokumenty wymagane na rozmowie z pracodawcą: skierowanie z PUP w Dąbrowie Tarnowskiej oraz CV. Oferta w ramach umowy o zorganizowanie stażu (program EFS+ (III) FEM)


Inne wymagania:
wykształcenie średnie lub wyższe, dobra znajomość pracy przy komputerze. Praca w godz. 7.15-15.15. Kontakt z pracodawcą wyłącznie osobisty, w godz. 8.00-14.00 (pok. 81). Dokumenty wymagane na rozmowie z pracodawcą: skierowanie z PUP w Dąbrowie Tarnowskiej oraz CV. Oferta w ramach umowy o zorganizowanie stażu (program EFS+ (III) FEM)

Sposób aplikowania:
za pośrednictwem urzędu

Osoba do kontaktu:
Pośrednicy pracy

Nr telefonu:
14 642 24 78

Wymagane dokumenty:
Skierowanie z PUP + CV
Dodano: 31.01.2025, 04:18
ID ogłoszenia: 130129
Udostępnij:
Dodano: 31.01.2025, 04:18
ID ogłoszenia: 130129

Zobacz inne oferty

Do góry