StPr/25/0523
Rodzaj umowy:
Nie dotyczy
Wynagrodzenie:
1 994,40 PLN
Zakres obowiązków:
- całościowa obsługa systemu BDO, wszczególności wystawianie i zatwierdzanie KPOK, KPO prowadzenie i kontrola ewidencji odpadów, sprawozdawczość,
- bieżący nadzór i kontrola nad prawidłowym wystawianiem dowodów ważenia odpadów w programie UNISOFT w zakresie ZTO,
- sporządzanie dokumentów, raportów i zestawień dotyczących odebranych odpadów,
- tworzenie i kontrola nad prawidłowym wykonaniem raportów miesięcznych do ZGZM,
- sporządzanie odpowiednich dokumentów sprawozdawczych,
- sprawozdawczość do GUS wg obowiązujących wytycznych,
- współpraca z Biurem Obsługi Klienta w zakresie realizacji przyjętych zleceń oraz umów na odbiór odpadów komunalnych,
- bieżąca współpraca ze ZGZM w zakresie prawidłowego wykonywania obowiązków przez ZTO zawartych umowach,
- rozliczanie faktur dotyczących usług i zakupów w ZTO,
- bieżące prowadzenie spraw związanych z planem rzeczowo-finansowym ZTO, w tym kontrola wydatkowanych środków pieniężnych, sporządzanie wniosków o przesunięcia, aktualizacje,
- tworzenie pism zewnętrznych, wewnętrznych oraz dokumentacji dotyczącej zapytań ofertowych i przetargów,
- zastępstwo na stanowisku ds. rozliczeń w zakresie określonym przez Kierownika ZTO,
- wykonywanie zadań zleconych przez przełożonego,
-przestrzeganie dyscypliny pracy,
- bezwzględne przestrzeganie przepisów BHP i ppoż.
- archiwizowanie dokumentów na swoim stanowisku.
Miejsce pracy:
Polkowice, powiat: polkowicki, woj: dolnośląskie
Pracodawca:
kontakt przez PUP
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie ogólnokształcące
- obsługa komputera, Obsługa uzrądzeń biurowych
- Odporność na stres, wysoka kultura osobista.
Inne wymagania:
Odporność na stres, wysoka kultura osobista.
Sposób aplikowania:
za pośrednictwem urzędu
Osoba do kontaktu:
Agnieszka Szafrańska
Nr telefonu:
767465281
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
skierowanie