StPr/agpe/25/0474
Rodzaj umowy:
Nie dotyczy
Wynagrodzenie:
1 994,40 PLN
Zakres obowiązków:
1. Zapoznanie się z organizacją i zakresem działania Wydziału Organizacyjno-Administracyjnego.
2. Wstępna segregacja poczty tj.: rejestrowanie pism i faktur w odpowiednich rejestrach.
3. Opatrywanie pieczecią wpływu i wpisanie numeru z rejestru, w którym pismo zostało zarejestrowane, dokonywanie dekretacji na polecenie Kierownika Urzędu.
4. Przyjmowanie przesyłek zgodnie z procedurą oraz sprawdzanie czy przesyłka adresowana jest do Starostwa.
5. Rejestracja przesyłek w odpowiednim rejestrze, powiadomienie adresata o przyjęciu przesyłki, przekazanie przesyłki adresatowi.
6. Obsługa systemu poczty elektronicznej Urzędu, w tym elektronicznej poczty podawczej oraz e-dokumentu.
7. Bezzwłoczne zgłaszanie przełożonemu lub informatykowi problemów związanych z funkcjonowaniem poczty elektronicznej oraz e-dokumentu.
8. Archiwizacja dokumentów zgodnie z obowiązującymi przepisami.
9. Pomoc w przygotowaniu materiałów i dokumentów archiwalnych do przekazania dla właściwego archiwum państwowego.
10. Pomoc w przygotowaniu dokumentacji niearchiwalnej do brakowania.
Miejsce pracy:
Oświęcim, powiat: oświęcimski, woj: małopolskie
Pracodawca:
kontakt przez PUP
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie średnie lub wyższe dobra organizacja pracy; komunikatywność
Inne wymagania:
wykształcenie średnie lub wyższe dobra organizacja pracy; komunikatywność
Sposób aplikowania:
za pośrednictwem urzędu
Osoba do kontaktu:
Wioleta Hadło
Nr telefonu:
33842 57 71 wew. 1110
Wymagane dokumenty:
skierowanie-kontakt osobisty