StPr/25/0324
Rodzaj umowy:
Nie dotyczy
Wynagrodzenie:
2 755,10 PLN
Zakres obowiązków:
-obsługa klientów,
-udzielanie informacji osobom zainteresowanym, w tym informacji telefonicznych,
-przyjmowanie wniosków o wydanie legitymacji orzeczenia o niepełnosprawności i stopniu niepełnosprawności wraz z dokumentacją,
-przyjmowanie wniosków o wydanie legitymacji osoby -niepełnosprawnej osobom zainteresowanym,
-obsługa programów komputerowych, w tym system EKSMOON,
-prowadzenie i nadzór korespondencji przychodzącej i wychodzącej BPZON,
-gromadzenie i przechowywanie akt orzeczniczych,
-nadzór i kontrola dokumentacji orzeczniczej i archiwalnej,
-chronologiczne układanie dokumentacji medycznej,
-przygotowywanie i przesyłanie odwołań do Wojewódzkiego Zespołu ds. Orzekania o Niepełnosprawności.
Miejsce pracy:
Police, powiat: policki, woj: zachodniopomorskie
Pracodawca:
kontakt przez PUP
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie ogólnokształcące
- obsługa urządzeń biurowych, podstawowe umiejętności pracy biurowej, praca z dokumentami
- Biuro Powiatowego Zespołu ds. Orzekania o Niepełnosprawności
Inne wymagania:
Biuro Powiatowego Zespołu ds. Orzekania o Niepełnosprawności
Sposób aplikowania:
za pośrednictwem urzędu
Osoba do kontaktu:
Joanna Bocian
Nr telefonu:
913123289
E-mail:
[email protected]