StPr/25/0091
Rodzaj umowy:
Nie dotyczy
Wynagrodzenie:
1 994,40 PLN
Zakres obowiązków:
1. Zapoznanie się z przepisami ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych
2. Zapoznanie się z zasadami rozpatrywania spraw z zakresu ulg i umorzeń
3. Zakładanie i opisywanie akt postępowań o udziale ulgi w spłacie i umorzenie należności
4. Zapoznanie się z przepisami ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w administracji
5. Przekazywanie dokumentacji do akt płatnika składek - aplikacja AIS
Miejsce pracy:
Chrzanów, powiat: chrzanowski, woj: małopolskie
Pracodawca:
kontakt przez PUP
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie ogólnokształcące, średnie zawodowe
- OBSŁUGA URZĄDZEŃ BIUROWYCH, ZNAJOMOŚĆ PROGRAMU MS OFFICE, OBSŁUGA KOMPUTERA
- wysoka kultura osobista, komunikatywność
Inne wymagania:
wysoka kultura osobista, komunikatywność
Sposób aplikowania:
za pośrednictwem urzędu
Osoba do kontaktu:
Katarzyna Kunert-Grudzień
Nr telefonu:
327533862
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
CV, skierowanie z PUP Chrzanów