StPr/25/0054
Rodzaj umowy:
Nie dotyczy
Wynagrodzenie:
1 994,40 PLN
Zakres obowiązków:
-zapoznanie się z rodzajami druków i formularzy składanych przez podatników i sposobem ich prawidłowego wypełniania,
-zapoznanie się z podstawowymi zasadami rozliczenia podatku dochodowego, ulg i odliczeń,
-przeprowadzenie wstępnej kontroli poprawności przyjętych dokumentów pod względem formalnym (wyjaśnienie błędów),
-informowanie podatników o symbolach druków oraz miejscu ich pobierania i zdawania,
-wprowadzanie podstawowych danych do systemów komputerowych,
-wsparcie rezerwacji e-wizyt,
-przygotowanie korespondencji do wysyłki, archiwizacja akt, kserowanie dokumentów
Miejsce pracy:
Wałcz, powiat: wałecki, woj: zachodniopomorskie
Pracodawca:
kontakt przez PUP
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie ogólnokształcące
- odporność na stres, dobra znajomość pakietu MS Office, umiejętność pracy w zespole, podstawowa znajomość obsługi komputera
Sposób aplikowania:
za pośrednictwem urzędu
Osoba do kontaktu:
Robert Szumski
Nr telefonu:
672585066 w. 149
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
skierowanie