StPr/25/0059
Rodzaj umowy:
Nie dotyczy
Wynagrodzenie:
1 994,40 PLN
Zakres obowiązków:
zapoznanie się z przepisami BHP, PPOŻ, funkcjonowaniem jednostki oraz strukturą organizacyjną, archiwizacja, obsługa urządzeń biurowych, sporządzanie i przygotowywanie dokumentacji, prowadzenie rejestrów
Miejsce pracy:
Pszczyna, powiat: pszczyński, woj: śląskie
Pracodawca:
kontakt przez PUP
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wymagane wykształcenie średnie/wyższe, komunikatywność, sumienność, odporność na stres, umiejętność obsługi urządzeń biurowych
Inne wymagania:
wymagane wykształcenie średnie/wyższe, komunikatywność, sumienność, odporność na stres, umiejętność obsługi urządzeń biurowych
Sposób aplikowania:
za pośrednictwem urzędu
Osoba do kontaktu:
Doradca Klienta
Nr telefonu:
322102734
Wymagane dokumenty:
skierowanie wydane przez Powiatowy Urząd Pracy w Pszczynie