StPr/25/0086
Rodzaj umowy:
Nie dotyczy
Wynagrodzenie:
1 994,40 PLN
Zakres obowiązków:
Obsługa klientów. Odbieranie poczty tradycyjnej i elektronicznej. Archiwizacja dokumentów, prowadzenie rejestrów. Pisanie pism biurowych oraz analiza kierowanych do firm zapytań ofertowych. Przeszukiwanie i analiza biuletynów zamówień publicznych. Przygotowywanie ofert o specyfice zamówień publicznych. Monitorowanie rozstrzygnięć przetargów. Dbanie o wizerunek biura. Prowadzenie biura. Zakupy, obsługa urządzeń biurowych.
Miejsce pracy:
Płock, powiat: m. Płock, woj: mazowieckie
Pracodawca:
kontakt przez PUP
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie ogólnokształcące
- obsługa komputera
- osoby długotrwale bezroboyne powyżej 45 roku życia
Inne wymagania:
osoby długotrwale bezroboyne powyżej 45 roku życia
Sposób aplikowania:
za pośrednictwem urzędu
Osoba do kontaktu:
Katarzyna Lewandowska
Nr telefonu:
243671844
Wymagane dokumenty:
skierowanie