StPr/25/0130
Rodzaj umowy:
Nie dotyczy
Wynagrodzenie:
1 994,40 PLN
Zakres obowiązków:
Obsługa klientów, odbieranie poczty tradycyjnej i elektronicznej. Archiwizacja dokumentów, prowadzenie rejestrów. Pisanie pism biurowych oraz analiza kierowanych do firm zapytań ofertowych. Przeszukiwanie i analiza biuletynów zamówień publicznych. Przygotowywanie ofert o specyfice zamówień publicznych, monitorowanie rozstrzygniętych przetargów. Dbanie o wizerunek biura, prowadzenie biura. Zakupy, obsługa urządzeń biurowych.
Miejsce pracy:
Płock, powiat: m. Płock, woj: mazowieckie
Pracodawca:
kontakt przez PUP
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie ogólnokształcące, średnie zawodowe
- obsługa komputera
- Osoby długotrwale bezrobotne powyżej 45 roku życia
Inne wymagania:
Osoby długotrwale bezrobotne powyżej 45 roku życia
Sposób aplikowania:
za pośrednictwem urzędu
Osoba do kontaktu:
Katarzyna Lewandowska
Nr telefonu:
24 367 18 44-48
Wymagane dokumenty:
skierowanie