StPr/25/0199
Rodzaj umowy:
Nie dotyczy
Wynagrodzenie:
1 994,40 PLN
Zakres obowiązków:
Obsługa elektronicznego systemu pism i spraw, rejestracja dokumentów i koresponedncji, przygotowywanie projektów pism i dokumentów pracowniczych, wykonywanie czynności związanych z ewidencją czasu pracy i innych spraw pracowniczych, obsługa sekretariatu, archiwizacja dokumentów.
Jedna zmiana 07.30-15.30 pn-cz, 07.30-14.30 pt
Miejsce pracy:
Elbląg, powiat: m. Elbląg, woj: warmińsko-mazurskie
Pracodawca:
kontakt przez PUP
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- Wykształcenie wyższe - administracja lub prawo lub ekonomia. Podstawowa znajomość urządzeń biurowych, umiejętność obsługi komputera-pakiet MS Office. Predyspozycje: osoba sprawna ruchowo i logicznie myśląca, komunikatywna, potrafiąca nawiązywać kontakty z ludźmi, pracować w zespole i radzić sobie w stresujących sytuacjach, kreatywna, uprzejma, dobrze zorganizowana, dokładna, obowiązkowa, skrupulatna, systematyczna, punktualna, sumienna, posiadająca umiejętność aktywnego słuchania i łatwość wypowiadania się oraz wysoką kulturę osobistą.
Inne wymagania:
Wykształcenie wyższe - administracja lub prawo lub ekonomia. Podstawowa znajomość urządzeń biurowych, umiejętność obsługi komputera-pakiet MS Office. Predyspozycje: osoba sprawna ruchowo i logicznie myśląca, komunikatywna, potrafiąca nawiązywać kontakty z ludźmi, pracować w zespole i radzić sobie w stresujących sytuacjach, kreatywna, uprzejma, dobrze zorganizowana, dokładna, obowiązkowa, skrupulatna, systematyczna, punktualna, sumienna, posiadająca umiejętność aktywnego słuchania i łatwość wypowiadania się oraz wysoką kulturę osobistą.
Sposób aplikowania:
za pośrednictwem urzędu
Osoba do kontaktu:
Magdalena Ostrowska
Nr telefonu:
552376747
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
CV+skierowanie z PUP Elbląg