StPr/25/0553
Rodzaj umowy:
Nie dotyczy
Wynagrodzenie:
2 755,10 PLN
Zakres obowiązków:
obsługa sekretariatu w tym poczty przychodzącej i wychodzącej, wprowadzanie danych do programów komputerowych, obsługa administracyjna i organizacyjna biura, obsługa urządzeń biurowych, pomoc w sprawach księgowo kadrowo-płacowych, zaopatrzenie firmy w artykuły biurowe oraz spożywcze, dbanie o wizerunek firmy i biura, archiwizacja dokumentów, wykonywanie innych poleceń zleconych przez przełożonego, obsługa programu comarch optima
Miejsce pracy:
Suszec, powiat: pszczyński, woj: śląskie
Pracodawca:
kontakt przez PUP
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- Znajomość MS OFFICE
- wymagane wykształcenie średnie, dobry stan zdrowia, znajomość pakietu Office
Inne wymagania:
wymagane wykształcenie średnie, dobry stan zdrowia, znajomość pakietu Office
Sposób aplikowania:
za pośrednictwem urzędu
Osoba do kontaktu:
Doradca ds zatrudnienia
Nr telefonu:
322102739
Wymagane dokumenty:
Skierowanie wydane przez Powiatowy Urząd Pracy w Pszczynie. Oferta przeznaczona wyłącznie dla osób zarejestrowanych w Urzędzie Pracy w Pszczynie.