StPr/25/1782
Rodzaj umowy:
Nie dotyczy
Wynagrodzenie:
2 755,10 PLN
Zakres obowiązków:
1. Wydawanie wniosków o przyznanie świadczeń rodzinnych,
2. Prowadzenie rejestrów dotyczących świadczeń rodzinnych
3. Wstepna rozmowa z klientemi kierowanie go do pracownika zajmujacego się merytorycznym załatwieniem spray
4. Bieżąca obsługa sekretariatu
5. Rejestrowanie wpływającej korespondencji do dziennika korespondencji
6. Przekazywanie wpływającej korespondencji osobie funkcyjnej do dekretacji oraz przekazywanie jej odpowienim pracownikom
7. Kopetowanie oraz wysyłanie korespondencji
8. Obsługa urządzeń biurowych
9. Podstawowa praca w programie Sygnity
Miejsce pracy:
Łęczyce, powiat: wejherowski, woj: pomorskie
Pracodawca:
kontakt przez PUP
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie ogólnokształcące
- - umiejętność podstawowej obsługi komputera - umiejętność pracy w zespole - komunikatywność, sumienność, dokładność - umiejętność pracy w zespole
Inne wymagania:
- umiejętność podstawowej obsługi komputera - umiejętność pracy w zespole - komunikatywność, sumienność, dokładność - umiejętność pracy w zespole
Sposób aplikowania:
za pośrednictwem urzędu
Osoba do kontaktu:
Jolanta Meller
Nr telefonu:
586776324
Wymagane dokumenty:
CV