StPr/25/0067
Rodzaj umowy:
Nie dotyczy
Wynagrodzenie:
1 994,40 PLN
Zakres obowiązków:
1. Szkolenie bhp i ppoż.,
2. Zapoznanie z całokształtem funkcjonowania przedsiębiorsta/instytucji,
3. Prowadzenie dokumentacji biurowej. Organizacja obiegu dokumentów w firmie - nauka,
4. Wprowadzanie danych do systemów informatycznych - nauka,
5. Koordynowanie zamówień na materiały zlecone - nauka,
6. Wsparcie administracyjne dla innych działów. Obsługa interesantów i klientów wewnętrznych - nauka,
7. Zarządzanie archiwizacją i przechowywaniem dokumentów - nauka,
8. Wdrażanie i kontrola przedstrzegania procedur administracyjnych. Monitorowanie zgodności działań administracyjnych z obowiązującymi przepisami - nauka,
9. Współpraca z dostawcami i wykonawcami usług - nauka,
10. Obsługa urządzeń biurowych,
11. Udział w realizacji projektów administracyjnych.
Miejsce pracy:
Świebodzin, powiat: świebodziński, woj: lubuskie
Pracodawca:
kontakt przez PUP
Liczba godzin pracy w tygodniu:
0.4
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie zawodowe 4-letnie, średnie ogólnokształcące, średnie zawodowe, średnie branżowe
- angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
- obsługa komputera
Sposób aplikowania:
za pośrednictwem urzędu
Osoba do kontaktu:
Natalia Nahajowska
Nr telefonu:
683821057
E-mail:
[email protected]