StPr/25/0293
Rodzaj umowy:
Nie dotyczy
Wynagrodzenie:
2 755,10 PLN
Zakres obowiązków:
Zapoznanie ze Statusem Urzędu Miasta i Gminy, Regulaminem Organizacyjnym, Instrukcją Kancelaryjną dla Urzędu Miasta i Gminy; zapoznanie z działaniami Rady Miasta i Gminy; praca w punkcie obsługi interesanta; sporządzanie pism i innych dokumentów przy wykorzystaniu programów komputerowych (zaświadczenia, zawiadomienia, zaproszenia); sporządzanie listy zakupionych artykułów biurowych; obsługa sprzętu biurowego
Miejsce pracy:
Opatowiec, powiat: kazimierski, woj: świętokrzyskie
Pracodawca:
kontakt przez PUP
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Sposób aplikowania:
za pośrednictwem urzędu
Osoba do kontaktu:
Katarzyna Wicher-Postrach
Nr telefonu:
413522991 w. 30
Wymagane dokumenty:
skierowanie z PUP