StPr/25/0105
Rodzaj umowy:
Nie dotyczy
Wynagrodzenie:
1 994,40 PLN
Zakres obowiązków:
Wysyłanie wezwań i zawiadomień stronom postępowania. Obsługa sprzętu i urządzeń biurowych. Wykonywanie innych czynności w zakresie stanowiska zleconych przez Kierownika.
Miejsce pracy:
Zamość, powiat: m. Zamość, woj: lubelskie
Pracodawca:
kontakt przez PUP
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), kierunek: administracyjne lub prawnicze
- umiejętność szybkiego pisania na komputerze , umiejętność obsługi komputera
- Odporność na stres.
Inne wymagania:
Odporność na stres.
Sposób aplikowania:
za pośrednictwem urzędu
Osoba do kontaktu:
Wiesława Mendel
Nr telefonu:
846383349
Wymagane dokumenty:
CV