StPr/25/0107
Rodzaj umowy:
Nie dotyczy
Wynagrodzenie:
1 994,40 PLN
Zakres obowiązków:
Przyjmowanie korespondencji wpływającej i znakowanie jej pieczęcią wpływu, rozdzielanie przyjętej korespondencji do poszczególnych komórek organizacyjnych, stosowanie do wewnętrznych ustaleń zawartych w instrukcji kancelaryjnej, sporządzanie wykazów korespondencji, ekspedycja akt i korespondencji, obsługa programu komputerowego, sporządzanie projektów pism, podkładanie do akt zwrotnych poświadczeń odbioru, współpraca z pracownikami merytorycznymi.
Miejsce pracy:
Zamość, powiat: m. Zamość, woj: lubelskie
Pracodawca:
kontakt przez PUP
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie ogólnokształcące
- umiejętność obsługi komputera
- Wykształcenie średnie ze złożonym egzaminem maturalnym. Osoba nie karana.
Inne wymagania:
Wykształcenie średnie ze złożonym egzaminem maturalnym. Osoba nie karana.
Sposób aplikowania:
za pośrednictwem urzędu
Osoba do kontaktu:
Wiesława Mendel
Nr telefonu:
846383349
Wymagane dokumenty:
CV składać w Biurze Podawczym