StPr/25/0070
Rodzaj umowy:
Nie dotyczy
Wynagrodzenie:
1 994,40 PLN
Zakres obowiązków:
Analizowanie i obsługa raportów dotyczących sprzedaży nieruchomości przed upływem 5 lat od daty nabycia. Wykonywanie czynności kancelaryjnych związanych z przygotowaniem korespondencji do wysyłki oraz dokumentacji do składnicy akt. Przygotowywanie dokumentów potrzebnych do przeprowadzania czynności sprawdzających. Osługa klienta przy wydaniu zaświadczenia.
Miejsce pracy:
Chojnice, powiat: chojnicki, woj: pomorskie
Pracodawca:
kontakt przez PUP
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Sposób aplikowania:
za pośrednictwem urzędu
Osoba do kontaktu:
Rafał Pacuła
Nr telefonu:
598343442 w. 260
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
cv