StPr/25/0035
Rodzaj umowy:
Nie dotyczy
Wynagrodzenie:
1 994,40 PLN
Zakres obowiązków:
- wykonywanie prac związanych z obiegiem dokumentów w jednostce
- obsługa korespondencji firmowej i urzędowej
- archiwizacja i porządkowanie dokumentacji
- sporządzanie pism
- obsługa interesantów
- obsługa urządzeń biurowych
- wykonywanie poleceń służbowych dotyczących pracy w związku z zajmowanym stanowiskiem
Miejsce pracy:
Turek, powiat: turecki, woj: wielkopolskie
Pracodawca:
kontakt przez PUP
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie ogólnokształcące, kierunek: administracja/ekonomia/prawo/inżynierskie
- OBSŁUGA URZĄDZEŃ BIUROWYCH
- zdolność właściwego wykonywania zadań zawodowych umiejętność komunikowania się i pracy w zespole osoby zarejestrowane w PUP w Turku jako bezrobotne
Inne wymagania:
zdolność właściwego wykonywania zadań zawodowych umiejętność komunikowania się i pracy w zespole osoby zarejestrowane w PUP w Turku jako bezrobotne
Sposób aplikowania:
za pośrednictwem urzędu
Osoba do kontaktu:
Aneta JASIAK - KUCHARSKA
Nr telefonu:
632802366