Numer:
StPr/25/0066
Rodzaj umowy:
Nie dotyczy
Wynagrodzenie:
1 994,40 PLN
Zakres obowiązków:
-rejestracja dokumentacji, przygotowanie dokumentacji celem przekazania do archiwum (sprawdzanie kwalifikacji, segregowanie układanie, numerowanie stron, sporządzanie przeglądów akt, poznnie zasad obiegu dokumentów w jednostce, kontowanie zarchiwizowanych dokumentów w dziennikach i rejestrach, segregacja dokumentacji przydzielonej na komórki organizacyjne jednostki, tworzenie spisów zawartości teczek przekazywanych do archiwum, zapoznanie z Jednolitym rzeczowym Wykazem Akt Policji oraz umiejętność kwalifikowanioa dokumentów według symboliki klasyfikacyjnych przy archiwizowaniu dokumentów, zapoznanie z Instrukcją w sprawie zasad pracy kancelaryjnej, obsługa urządzeń biurowych: drukarka, skaner, kopiarka, niszczarka.
Miejsce pracy:
Dąbrowa Górnicza, powiat: m. Dąbrowa Górnicza, woj: śląskie
Pracodawca:
kontakt przez PUP
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Sposób aplikowania:
za pośrednictwem urzędu
Osoba do kontaktu:
Powiatowy Urząd Pracy w Dąbrowie Górniczej Dział Obsługi Klienta
Nr telefonu:
322623739
Wymagane dokumenty:
skierowanie