StPr/25/0245
Rodzaj umowy:
Nie dotyczy
Wynagrodzenie:
1 994,40 PLN
Zakres obowiązków:
Zapoznanie się ze strukturą organizacyjną i regulaminami wewnętrznymi urzędu. Zapoznanie się z ogólnymi przepisami obowiązującymi w administracji samorządowej. Obsługa urządzeń biurowych. Elektroniczn obsługa dokumentów, prowadzenie kalendarza spotkań, nadzorowanie umówninych terminów spotkań, ewidencja faktur, prowadzenie rejestrów wyjść służbowych i delegacji, pomoc w prowadzeniu ewidencji czasu pracy. Staż w godz. 7.30-15.30
Miejsce pracy:
Chełmiec, powiat: nowosądecki, woj: małopolskie
Pracodawca:
kontakt przez PUP
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie ogólnokształcące
- obsługa komputera
- Odpowiedzialność, komunikatywność, pracowitość, predyspozycje zdrowotne - w budynku brak windy, co może stanowić problem dla osób mających kłopoty z poruszniem się
Inne wymagania:
Odpowiedzialność, komunikatywność, pracowitość, predyspozycje zdrowotne - w budynku brak windy, co może stanowić problem dla osób mających kłopoty z poruszniem się
Sposób aplikowania:
za pośrednictwem urzędu
Osoba do kontaktu:
Agnieszka Słowik
Nr telefonu:
184149435
Wymagane dokumenty:
CV