StPr/25/0094
Rodzaj umowy:
Nie dotyczy
Wynagrodzenie:
1 994,40 PLN
Zakres obowiązków:
1. Zapoznanie się z regulaminem organizacyjnym pracy i przepisami obowiązującymi w US.
2. Obsługa klientów US: udzielanie informacji w zakresie sposobu składania dokumentów oraz dostępnych usług online; wsperanie usłgi- rezerwacja wizyty; przyjmowanie składanych zeznań, deklaracji i pism; przekazywanie przyjętych dokumentów zgodnie z ustalonymi procedurami.
3. Przygotowanie dokumentacji poprzez skanowanie pism oraz tworzenie paczek zeznań składanych papierowo- zgodnie z obowiązującymi procedurami.
4. Przygotowanie dokumentów do archiwizacji.
Miejsce pracy:
Głogów, powiat: głogowski, woj: dolnośląskie
Pracodawca:
kontakt przez PUP
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie ogólnokształcące
- Obsługa komputera
Sposób aplikowania:
za pośrednictwem urzędu
Osoba do kontaktu:
Anna Liszka
Nr telefonu:
767275523
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
skierowanie