StPr/25/0257
Rodzaj umowy:
Nie dotyczy
Wynagrodzenie:
1 994,40 PLN
Zakres obowiązków:
Przyjmowanie, wysyłanie i ewidencjonowanie korespondencji, odbieranie przesyłek.
Odbieranie połączeń telefonicznych i kontakt z pracownikami w zakresie zgłaszanych problemów.
Kontakt z interesantami i kierowanie do wykwalifikowanych pracowników.
Nadzorowanie przepływu informacji i dokumentów, prowadzenie niezbędnych rejestrów i zestawień.
Pomoc przy zaopatrzeniu w materiały budowlane oraz środki ochrony osobistej pracowników.
Obsługa urządzeń biurowych.
Miejsce pracy:
Złoczew, powiat: sieradzki, woj: łódzkie
Pracodawca:
kontakt przez PUP
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Sposób aplikowania:
za pośrednictwem urzędu
Osoba do kontaktu:
Doradca Klienta
Nr telefonu:
43 8221143
Wymagane dokumenty:
skierowanie