StPr/25/0398
Rodzaj umowy:
Nie dotyczy
Wynagrodzenie:
1 994,40 PLN
Zakres obowiązków:
Wykonywanie czynności kancelaryjnych, sporządzenie pism, archiwizacja dokumentów.
Miejsce pracy:
Olkusz, powiat: olkuski, woj: małopolskie
Pracodawca:
kontakt przez PUP
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- Wymagane wykształcenie minimum średnie, biegła znajomość urządzeń biurowych w tym komputera. Znajomośc programu: WORD, EXCEL.
Inne wymagania:
Wymagane wykształcenie minimum średnie, biegła znajomość urządzeń biurowych w tym komputera. Znajomośc programu: WORD, EXCEL.
Sposób aplikowania:
za pośrednictwem urzędu
Osoba do kontaktu:
Beata Bień
Nr telefonu:
327065823
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
skierowanie z PUP