StPr/25/0347
Rodzaj umowy:
Nie dotyczy
Wynagrodzenie:
1 994,40 PLN
Zakres obowiązków:
1. Zapoznianie się z przepisami i normami obowiązującymi w urzędach administracji samorządowej oraz ich przestrzeganie.
2. Zapoznanie się z zasadami sporządzania pism urzędowych i pomoc przy ich sporządzaniu.
3. Obsługa telefonu, faxu, kserokopiarki, segregowanie poczty, rejestrowanie pism kancelaryjnych.
4. Przygotowywanie korespondencji oraz akt sprawy.
5. Zapoznanie się z prowadzeniem dokumentacji i obsługi Powiatowej Społecznej Rady do sprawa Osób Niepełnosprawnych przy Staroście Głogowskim oraz pomoc przy realizacji tego zadania.
6. Redagowanie informacji do zamieszczania w BIP i na stronie internetowej.
7. Zapoznanie się z zasadami archiwizacji dokumentów.
8. Zapoznanie się z zakresem działania jednostek organizacyjnych Powiatu Głogowskiego zajmujących się pomocą społeczną.
Miejsce pracy:
Głogów, powiat: głogowski, woj: dolnośląskie
Pracodawca:
kontakt przez PUP
Liczba godzin pracy w tygodniu:
35
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Sposób aplikowania:
za pośrednictwem urzędu
Osoba do kontaktu:
Agnieszka Karwat
Nr telefonu:
767275521
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
skierowanie