StPr/25/0271
Rodzaj umowy:
Nie dotyczy
Wynagrodzenie:
1 994,40 PLN
Zakres obowiązków:
obsługa interesantów, pomoc w archiwizacji dokumentów, opracowywanie pojektów dokumentów i pism w sprawach z zakresu Biura Spraw Obywatelskich i Urzędu Stanu Cywilnego, wykonywanie czynności kancelaryjnych, obsługa urządzeń biurowych, pomoc w załatwianiu spraw bieżących, wspołdziałanie z innymi komórkami organizacyjnymi.
Miejsce pracy:
Suszec, powiat: pszczyński, woj: śląskie
Pracodawca:
kontakt przez PUP
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- osoba poniżej 30 r.ż., wykształcenie minimum średnie, zdolny do pracy na stanowisku biurowym, obsługa komputera i urządzeń biurowych.
Inne wymagania:
osoba poniżej 30 r.ż., wykształcenie minimum średnie, zdolny do pracy na stanowisku biurowym, obsługa komputera i urządzeń biurowych.
Sposób aplikowania:
za pośrednictwem urzędu
Osoba do kontaktu:
Doradca Klienta
Nr telefonu:
322102735,0322102736
Wymagane dokumenty:
skierowanie z Powiatowego Urzędu Pracy w Pszczynie