StPr/25/0308
Rodzaj umowy:
Nie dotyczy
Wynagrodzenie:
1 994,40 PLN
Zakres obowiązków:
1) zapoznanie się z przepisami z zakresu rejestracji pojazdów:
-Kodeks Postępowania Administracyjnego,
-Ustawa Prawo o Ruchu Drogowym,
-Ustawa o ochronie danych osobowych,
-Rozporządzenie w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów, wymagań dla tablic rejestracyjnych oraz wzorów innych dokumentów związanych z rejestracją pojazdów,
-Instrukcja kancelaryjna i archiwalna,
-Regulaminy i instrukcje wewnętrzne
2) zadania wykonywane:
-przygotowywanie i kompletowanie teczek pojazdów,
-przekazywanie teczek pojazdów do archiwum zakładowego,
-przygotowywanie korespondencji do wysyłki,
-kompletowanie dostarczonych z PWPW spersonalizowanych dowodów rejestracyjnych do teczek pojazdów.
Miejsce pracy:
Chodzież, powiat: chodzieski, woj: wielkopolskie
Pracodawca:
kontakt przez PUP
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie branżowe, średnie zawodowe, średnie ogólnokształcące
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku
Inne wymagania:
stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku
Sposób aplikowania:
za pośrednictwem urzędu
Osoba do kontaktu:
Paulina Karamucka
Nr telefonu:
673426-835
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
skierowanie z PUP