StPr/25/0375
Rodzaj umowy:
Nie dotyczy
Wynagrodzenie:
2 755,10 PLN
Zakres obowiązków:
- obsługiwanie korespondencji firmowej lub urzędowej,- przyjmowanie i obsługiwanie interesantów, - obsługa urządzeń biurowych, - opisywanie faktur, - udzielanie informacji interesantom, - weryfikacja wniosków mieszkaniowych oraz not czynszowych od zarządców, - archiwiczacja dokumentacji, - przygotowywanie zapytań cenowych.
Miejsce pracy:
Myszków, powiat: myszkowski, woj: śląskie
Pracodawca:
kontakt przez PUP
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie zawodowe 4-letnie
- obsługa urządzeń biurowych
Sposób aplikowania:
za pośrednictwem urzędu
Osoba do kontaktu:
Jolanta Pełka
Nr telefonu:
343135020 w. 113
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
skierowanie