StPr/25/0426
Rodzaj umowy:
Nie dotyczy
Wynagrodzenie:
2 755,10 PLN
Zakres obowiązków:
Referat Kancelarii: zapoznanie się z procedurami obiegu korespondencji w systemie EZD, rejestracja korespondencji i przesyłek wpływających oraz podział i dekretacja na wydziały, pomoc w obsłudze dziennika podawczego, obsługa korespondencji wychodzacej.
Wydział Komunikacji i Transportu: zakładanie akt kierowców, spisywanie tablic rejestracyjnych przeznaczonych do złomowania, przyjmowanie zgłoszeń o zbyciu pojazdów, poznanie systemu elektronicznego Pojazd i Kierowca, sporządzanie zleconych sprawozdań i wykresów, archiwizacja, adresowanie korespondencji.
Miejsce pracy:
Wieliczka, powiat: wielicki, woj: małopolskie
Pracodawca:
kontakt przez PUP
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie ogólnokształcące
- pożądane wykształcenie wyższe - administarcja, archiwistyka, ekonomia
Inne wymagania:
pożądane wykształcenie wyższe - administarcja, archiwistyka, ekonomia
Sposób aplikowania:
za pośrednictwem urzędu
Osoba do kontaktu:
Aneta Mich
Nr telefonu:
122897018
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
skierowanie