StPr/25/0448
Rodzaj umowy:
Nie dotyczy
Wynagrodzenie:
2 755,10 PLN
Zakres obowiązków:
Obsługa centrali telefonicznej, archiwizacja dokumentów, pomoc w poszczególnych referatach, pomoc w obsłudze posiedzeń Rady Gminy oraz Komisji, obsługa dokumentów i korespondencji urzędowej.
Miejsce pracy:
Waganiec, powiat: aleksandrowski, woj: kujawsko-pomorskie
Pracodawca:
kontakt przez PUP
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- wykształcenie wyższe licencjackie lub magisterskie, ewentualnie w trakcie odbywania ww. studiów.
Inne wymagania:
wykształcenie wyższe licencjackie lub magisterskie, ewentualnie w trakcie odbywania ww. studiów.
Sposób aplikowania:
za pośrednictwem urzędu
Osoba do kontaktu:
Doradca do spraw zatrudnienia
Nr telefonu:
542824696
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
skierowanie