StPr/25/1354
Rodzaj umowy:
Nie dotyczy
Wynagrodzenie:
2 755,10 PLN
Zakres obowiązków:
Odbieranie i przekierowywanie połączeń telefonicznych, odpowiadanie na proste zapytania mailowe lub czatowe według szablonów, archiwizacja korespondencji z Klientami, organizacja dokumentów i materiałów informacyjnych dla Klientów, wprowadzanie danych do systemów, pomoc przy aktualizacji bazy Klientów, uzupełnianie i sprawdzanie poprawności danych kontaktowych,
Miejsce pracy:
Mielec, powiat: mielecki, woj: podkarpackie
Pracodawca:
kontakt przez PUP
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- Mile widziane wykształcenie wyższe (co najmniej licencjat) na kierunku administracja, umiejętność sprawnej obsługi komputera, drukarki, kserokopiarki, umiejętność obsługi pakietu MS Office (Word, Excel, Powerpoint)
Inne wymagania:
Mile widziane wykształcenie wyższe (co najmniej licencjat) na kierunku administracja, umiejętność sprawnej obsługi komputera, drukarki, kserokopiarki, umiejętność obsługi pakietu MS Office (Word, Excel, Powerpoint)
Sposób aplikowania:
za pośrednictwem urzędu
Osoba do kontaktu:
Marlena Przygoda
Nr telefonu:
177745142
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
Oferta stażu dla osób bezrobotnych. Osoby spełniające wymagania pracodawcy proszone są o zgłoszenie się do doradcy w Powiatowym Urzędzie Pracy w Mielcu.