Rodzaj umowy:
Nie dotyczy
Wynagrodzenie:
1 994,4 PLN
Zakres obowiązków:
Archiwizacja i katalogowanie dokumentów(CMR, faktury), adresowanie kopert. Rejestracja poczty wychodzącej. Obsługa komputera, kserokopiarki, skanera. Tworzenie i zapisywanie folderów, zapisywanie danych w pliku Excel. Kontakt telefoniczny; dbanie o prawidłowy obieg dokumentów. Wyciąganie segregatorów zleceń do płatności, nadawanie poczty.
Miejsce pracy:
Strzelin, powiat: strzeliński, woj: dolnośląskie
Pracodawca:
kontakt przez PUP
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie ogólnokształcące
- obsługa komputera
Sposób aplikowania:
za pośrednictwem urzędu
Osoba do kontaktu:
Katarzyna Haber
Nr telefonu:
713921981 w. 37
Wymagane dokumenty:
CV, skierowanie na staż