StPr/25/1468
Rodzaj umowy:
Nie dotyczy
Wynagrodzenie:
2 755,10 PLN
Zakres obowiązków:
-zapoznanie z przepisami bhp i ppoż oraz z obowiązującym regulaminem pracy,
-zapoznanie się z ustawą o rynku pracy i służbach zatrudnienia oraz innymi aktami prawnymi niezbędnymi do pracy w Wydziale Obsługi Urzędu
-obsługa kancelarii i właściwego obiegu korespondencji i dokumentów: przyjęcie i zaewidencjonowanie przesyłki w rejestrze przesyłek wpływających do Urzędu i dokonanie ich rozdziału do właściwych komórek org. lub os. i przekazanie ich
- w przypadku przesyłek niewłaściwych w sprawie przekazywanie ich zgodnie z właściwością rzeczową lub miejscową,
- prowadzenie rejestru poczty wychodzącej z Urzędu z podziałem na przesyłki ze zwrotnym potwierdzeniem odbioru i bez zwrotki
- udzielenie informacji na temat funkcjonowania Urzędu, procedur administracyjnych, wymaganych dokumentów oraz terminów załatwiania spraw, kontakt tel. z klientem - tel. udzielanie ogólnych inf. dot. pracy Urzedu
- prowadzenie dokumentacji komórki organizacyjnej: odpisywanie na pisma do instytucji oraz interesantów, kopertowanie, zbieranie przygotowanych dokumentów z poszczególnych stanowisk oraz przekazywanie, zbieranie przygotowanych dokumentów z poszczególnych stanowisk oraz przekazywanie ich do Kierownika lub innych komórek org.
- wykonywanie prac biurowych w poszczególnych komórkach organizacyjnych Urzędu
-archiwizowanie dokumentów
Miejsce pracy:
Toruń, powiat: m. Toruń, woj: kujawsko-pomorskie
Pracodawca:
kontakt przez PUP
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie ogólnokształcące
- znajomość i obsługa komputera
- Wykształcenie: średnie/ wyższe Umiejętność: obsuga komputera
Inne wymagania:
Wykształcenie: średnie/ wyższe Umiejętność: obsuga komputera
Sposób aplikowania:
za pośrednictwem urzędu
Osoba do kontaktu:
Adrianna Krysiewicz
Nr telefonu:
566580207
Wymagane dokumenty:
CV