StPr/25/0863
Rodzaj umowy:
Nie dotyczy
Wynagrodzenie:
2 755,10 PLN
Zakres obowiązków:
Zapoznanie się z procedurami obowiązującymi w Urzędzie Miejskim dotyczącymi obiegu dokumentów;
Zapoznanie się z procesem przygotowania dokumentacji wydziałowej;
Zapoznanie się z obsługą klientów Urzędu w zakresie obejmującym zadania realizowane przez Wydział Pozyskiwania Środków Zewnętrznych;
Nauka archiwizacji dokumentacji wydziałowej;
Nauka obsługi urządzeń biurowych;
Wsparcie w monitorowaniu dostępności funduszy na stronach internetowych umożliwiających pozyskanie środków pozabudżetowych krajowych i zagranicznych w tym Unii Europejskiej;
Wsparcie Wydziału w pozyskiwaniu dokumentacji dotyczącej pozyskiwania funduszy od przygotowania wniosku aplikacyjnego do rozliczania projektu - współpraca w tym zakresie z innymi komórkami Urzędu i jednostkami organizacyjnymi gminy oraz wykonawcami usług zleconych przez Urząd.
Miejsce pracy:
Wołomin, powiat: wołomiński, woj: mazowieckie
Pracodawca:
kontakt przez PUP
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Sposób aplikowania:
za pośrednictwem urzędu
Osoba do kontaktu:
Dorota Rakowska
Nr telefonu:
227637346
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
skierowanie z urzędu pracy