StPr/25/1508
Rodzaj umowy:
Nie dotyczy
Wynagrodzenie:
2 755,10 PLN
Zakres obowiązków:
Pracownik biurowy,
obsługa grafiku z klientami indywidualnymi i grupowymi, kontakt z instytucjami, obsługa zapytań ofertowych, publikacja materiałów,korespodencja tradycyjna i elektroniczna, przygotowanie materiałów promocyjnych i ofert, archiwizacja dokumentów, utrzymanie porządku w dokumentach, obsługa platności, obsługa programów komputerowych.
Miejsce pracy:
Mielec, powiat: mielecki, woj: podkarpackie
Pracodawca:
kontakt przez PUP
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie ogólnokształcące, wyższe (w tym licencjat), średnie zawodowe
- znajomość obsługi komputera, prawo jazdy kat.B, komunikatywność
Inne wymagania:
znajomość obsługi komputera, prawo jazdy kat.B, komunikatywność
Sposób aplikowania:
za pośrednictwem urzędu
Osoba do kontaktu:
Monika Kozik
Nr telefonu:
177880087
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
Oferta stażu dla osób bezrobotnych. Osoby spełniające wymagania pracodawcy proszone są o zgłoszenie się do doradcy klienta w Powiatowym Urzędzie Pracy w Mielcu w celu otrzymania skierowania.