StPr/25/0587
Rodzaj umowy:
Nie dotyczy
Wynagrodzenie:
2 755,10 PLN
Zakres obowiązków:
-rejestracja dokumentacji, przygotowywanie dokumentacji celem przekazania do archiwum (sprawdzanie kwalifikacji, segregowanie, układanie, numerowanie stron, sporządzanie przeglądów akt, poznanie zasad obiegu dokumentów w jednostce, kontowanie zarchiwizowanych dokumentów w dziennikach i rejestrach, tworzenie spisów zawartości teczek przekazywanych do archiwum, zapoznanie z Jednolitym Rzeczowym Wykazem Akt Policji oraz umiejętność kwalifikowania dokumentów wg symboli klasyfikacyjnych przy archiwizowaniu dokumentów, zapoznanie z Instrukcją w sprawie zasad pracy kancelaryjnej, obsługa urzadzeń biurowych: drukarka, skaner, niszczarka, kserokopiarka.
Miejsce pracy:
Dąbrowa Górnicza, powiat: m. Dąbrowa Górnicza, woj: śląskie
Pracodawca:
kontakt przez PUP
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie zawodowe 4-letnie, średnie ogólnokształcące, średnie zawodowe, średnie branżowe
- podstawy obsługi komputera
Sposób aplikowania:
za pośrednictwem urzędu
Osoba do kontaktu:
Powiatowy Urząd Pracy w Dąbrowie Górniczej Dział Obsługi Klienta
Nr telefonu:
322623739
Wymagane dokumenty:
Skierowanie