StPr/25/1114
Rodzaj umowy:
Nie dotyczy
Wynagrodzenie:
2 755,10 PLN
Zakres obowiązków:
Zapoznanie się z przepisami i regulaminem organizacyjnym pracy.
a) Przejście instruktażu szkoleniowego z zakresu BHP i p.poż.
b) Zapoznanie się ze strukturą organizacyjną urzędu, regulaminem organizacyjnym, regulaminem pracy.
c) Zapoznanie się z zakresem zadań i obowiązków Działu Organizacyjno-Administracyjnego.
d) Zapoznanie się z przepisami obowiązującymi w PUP w Kartuzach tym z instrukcją kancelaryjną.
2. Zapoznanie z obsługą sekretariatu.
a) Przyjmowanie i podział korespondencji:
- rejestrowanie pism przychodzących zgodnie z instrukcją kancelaryjną (papierowo/w systemie EZD),
- podział korespondencji przychodzącej na odpowiednie komórki organizacyjne (papierowo/w systemie EZD),
- przygotowanie korespondencji do wysyłania,
- ewidencjonowanie listów w książce nadawczej i przekazywanie na pocztę.
b) Przestrzeganie obiegu dokumentów (zgodnie z instrukcją kancelaryjną).
3. Profesjonalna obsługa interesantów.
a) Obsługa interesantów i kierowanie ich do właściwych stanowisk merytorycznych.
b) Odbieranie telefonów i przekazywanie informacji dzwoniącym
c) Kierowanie rozmów do odpowiednich pracowników jednostki.
d) Łączenie rozmów wychodzących.
4. Obsługa narad i spotkań Dyrektora urzędu.
a) Prowadzenie kalendarza spotkań.
b) Nadzorowanie umówionych terminów spotkań.
c) Odwoływanie i ustalanie nowych terminów spotkań.
d) Obsługa spotkań i konferencji.
5. Wykonywanie innych zadań kancelaryjno-administracyjnych zleconych przez opiekuna.
6. Obsługa urządzeń biurowych.
Miejsce pracy:
Kartuzy, powiat: kartuski, woj: pomorskie
Pracodawca:
kontakt przez PUP
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Sposób aplikowania:
za pośrednictwem urzędu
Osoba do kontaktu:
Katarzyna Kąkol
Nr telefonu:
586940936
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
skierowanie na staż