StPr/25/0841
Rodzaj umowy:
Nie dotyczy
Wynagrodzenie:
2 755,10 PLN
Zakres obowiązków:
zarządzanie dokumentami - sporządzanie, segregowanie; prowadzenie i archiwizowanie dokumentacji działowej; dbanie o prawidłowy obieg dokumentów; tworzenie i prowadzenie rejestrów dokumentów; pomoc i asystowanie przy bieżących zadaniach; generowanie raportów
Miejsce pracy:
Sosnowiec, powiat: m. Sosnowiec, woj: śląskie
Pracodawca:
kontakt przez PUP
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie ogólnokształcące
- obsługa urządzeń biurowych, obsługa komputera i pakietu office
- komunikatywność, sumienność i dokładność, kultura osobista, odporność na stres
Inne wymagania:
komunikatywność, sumienność i dokładność, kultura osobista, odporność na stres
Sposób aplikowania:
za pośrednictwem urzędu
Osoba do kontaktu:
Marta Osika
Nr telefonu:
322978758
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
skierowanie

Zaloguj się przez Facebook