StPr/25/0843
Rodzaj umowy:
Nie dotyczy
Wynagrodzenie:
2 755,10 PLN
Zakres obowiązków:
segregowanie dokumentacji zgodnie z obowiązującą instrukcją kancelaryjno-archiwalną, oznaczanie teczek i akt zgodnie z przyjętymi standardami, sporządzanie list akt przekazywanych do archiwum, weryfikacja kompletności akt, sprawdzanie poprawności i chronologii dokumentów, praca w godzinach 7.30-15.30
Miejsce pracy:
Sosnowiec, powiat: m. Sosnowiec, woj: śląskie
Pracodawca:
kontakt przez PUP
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie ogólnokształcące
- obsługa komputera z pakietem MS OFFICE, dokładność, wysoka kultura osobista, obsługa urządzeń biurowych
- wykształcenie minimum średnie, komunikatywność, sumienność, odporność na stres
Inne wymagania:
wykształcenie minimum średnie, komunikatywność, sumienność, odporność na stres
Sposób aplikowania:
za pośrednictwem urzędu
Osoba do kontaktu:
Anna Krawczyk
Nr telefonu:
322978746
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
skierowanie

Zaloguj się przez Facebook