Rodzaj umowy:
Nie dotyczy
Wynagrodzenie:
1 994,4 PLN
Zakres obowiązków:
prowadzenie dziennika korespondencji, przygotowanie ofert, pozyskiwanie ofert dla zakupów, obsługa programu sprzedażowego, obsługa urządzeń biurowych, przygotowanie korespondencji, wprowadzanie dowodów dostaw, wystawianie dokumentów sprzedaży, kontrola dokumentów, archiwizacja dokumentów.
Miejsce pracy:
Pszczyna, powiat: pszczyński, woj: śląskie
Pracodawca:
kontakt przez PUP
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie ogólnokształcące, średnie zawodowe 4-letnie
- wymagane wykształcenie średnie, dokładność, zaangażowanie w powierzone obowiązki. realizacja stażu odbędzie się w ramach programu aktywizacji zawodowej do 30 roku życia.
Inne wymagania:
wymagane wykształcenie średnie, dokładność, zaangażowanie w powierzone obowiązki. realizacja stażu odbędzie się w ramach programu aktywizacji zawodowej do 30 roku życia.
Sposób aplikowania:
za pośrednictwem urzędu
Osoba do kontaktu:
Doradca klienta
Nr telefonu:
322102730, 322102734
Wymagane dokumenty:
Oferta przeznaczona wyłącznie dla osób zarejestrowanych w urzędzie pracy. Wymagane skierowanie wydane przez Powiatowy Urząd Pracy w Pszczynie.