StPr/25/0496
Rodzaj umowy:
Nie dotyczy
Wynagrodzenie:
1 994,40 PLN
Zakres obowiązków:
obsuga urządzen biurowych, przyjmowanie korespondencji, wysyłanie korespondencji, obsługa osób bezrobotnych, pomoc przy zgłaszaniu członków rodziny do ubezpieczenia, przyjmowanie oświadczeń dot. utraty statusu osoby bezrobotnej
Miejsce pracy:
Cieszyn, powiat: cieszyński, woj: śląskie
Pracodawca:
kontakt przez PUP
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie ogólnokształcące
- Obsługa komputera
- odporność na stres, umioejętność pracy w zespole, chęć uczenia się
Inne wymagania:
odporność na stres, umioejętność pracy w zespole, chęć uczenia się
Sposób aplikowania:
za pośrednictwem urzędu
Osoba do kontaktu:
Olga Betlejewska-Gabzdyl
Nr telefonu:
338586335
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
CV