StPr/25/0956
Rodzaj umowy:
Nie dotyczy
Wynagrodzenie:
2 755,10 PLN
Zakres obowiązków:
1. Przeszkolenie z zakresu BHP i p.poż.
2. Zapoznanie się ze strukturą organizacyjną i regulaminem pracy ZUS.
3. Zapoznanie się z ustawą o systemie ubezpieczeń społecznych.
4. Zapoznanie się z wzorami dokumentacji emerytalno-rentowej.
5. Zapoznanie się z obiegiem dokumentacji w Oddziale.
6. Zapoznanie z rejestracją wniosków oraz korespondencji dot. świadczeń przedemerytalnych, świadczeń emerytalno-rentowych, kapitału początkowego wraz z obsługą w aplikacjach: EPWD, AIS2, E2, EP.
7. Zapoznanie się z programem komputerowym KSI.
8. Rejestracja i opracowanie korespondencji wyjaśniającej do Wydziału Ubezpieczeń i Składek, Wydziału Zasiłków, ubezpieczonego, zakładu pracy, Urzędu Pracy, COT, CUD, komorników.
9. Przekazywanie akt emerytalno-rentowych do realizacji przez pracowników zatrudnionych na stanowiskach ds. opracowywania decyzji I korespondencji.
10. Skanowanie dokumentacji emerytalno-rentowej.
14. Przetwarzanie danych osobowych w celu realizacji zadań określonych w ww. punktach programu stażu.
12. Dołożenie szczególnej staranności w celu ochrony interesu osób, których dane osobowe są przetwarzane, w szczególności ochrona tych danych osobowych przed niepowołanym dostępem, nieuzasadnioną modyfikacją, zniszczeniem, nielegalnym ujawnieniem lub pozyskaniem.
13. Przestrzeganie przepisów dotyczących ochrony danych osobowych, informacji niejawnych oraz tajemnic prawnie chronionych, aktów wewnętrznych ZUS i innych regulacji obowiązujących w tym zakresie.
Staż w Wydziale Świadczeń Emerytalno-Rentowych 2 w ZUS oddział w Nowym Sączu w godz. 7.00-15.00
Miejsce pracy:
Nowy Sącz, powiat: m. Nowy Sącz, woj: małopolskie
Pracodawca:
kontakt przez PUP
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie zawodowe
- obsługa komputera - Ms Office
- znajomość obsługi komputera, obsługa pakietu MS Office umiejętność komunikacji interpersonalnej, umiejętność radzenia sobie ze stresem, predyspozycje do pracy z klientem
Inne wymagania:
znajomość obsługi komputera, obsługa pakietu MS Office umiejętność komunikacji interpersonalnej, umiejętność radzenia sobie ze stresem, predyspozycje do pracy z klientem
Sposób aplikowania:
za pośrednictwem urzędu
Osoba do kontaktu:
Dorota MŁYNARCZYK
Nr telefonu:
184149416
Wymagane dokumenty:
CV