StPr/25/0955
Rodzaj umowy:
Nie dotyczy
Wynagrodzenie:
2 755,10 PLN
Zakres obowiązków:
1. Przeszkolenie z zakresu BHP I p.poż.
2. Zapoznanie się ze strukturą organizacyjną i regulaminem pracy ZUS.
3. Zapoznanie się z ustawą o systemie ubezpieczeń społecznych.
4. Zapoznanie się z wzorami dokumentacji emerytalno - rentowej.
5. Zapoznanie się z obiegiem dokumentacji w Oddziale.
6. Zapoznanie się z prowadzeniem rejestrów pierwszorazowych i rejestru 02:
- zakładanie teczek spraw,
- wprowadzanie danych,
-odnotowywanie w rejestrze przebiegu załatwienia sprawy. .
7. Zapoznanie z aplikacją AIS oraz obsługa spraw emerytalno - rentowych i kapitału początkowego w aplikacji AIS.
8. Elektroniczna rejestracja spraw emerytalno-rentowych i kapitału początkowego.
9. Przekazywanie akt emerytalno-rentowych do realizacji przez pracowników zatrudnionych na stanowiskach ds. opracowywania decyzji i korespondencji w sprawach międzynarodowych.
10. Przetwarzanie danych osobowych w celu realizacji zadań określonych w w/wym. punktach programu stażu.
11. Dołożenie szczególnej staranności w celu ochrony interesu osób, których dane osobowe są przetwarzane, w szczególności ochrona tych danych osobowych przed niepowołanym dostępem, nieuzasadnioną w modyfikacją, zniszczeniem, nielegalnym ujawnieniem lub pozyskaniem.
12. Przestrzeganie przepisów dotyczących ochrony danych osobowych, informacji niejawnych oraz tajemnic prawnie chronionych, aktów wewnętrznych ZUS i innych regulacji obowiązujących w tym zakresie.
Staż w Wydziale Realizacji Umów Międzynarodowych w ZUS oddział w Nowym Sączu w godz. 7.00-15.00
Miejsce pracy:
Nowy Sącz, powiat: m. Nowy Sącz, woj: małopolskie
Pracodawca:
kontakt przez PUP
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie zawodowe
- obsługa komputera - Ms Office
- znajomość obsługi komputera, obsługa pakietu MS Office umiejętność komunikacji interpersonalnej, umiejętność radzenia sobie ze stresem, predyspozycje do pracy z klientem
Inne wymagania:
znajomość obsługi komputera, obsługa pakietu MS Office umiejętność komunikacji interpersonalnej, umiejętność radzenia sobie ze stresem, predyspozycje do pracy z klientem
Sposób aplikowania:
za pośrednictwem urzędu
Osoba do kontaktu:
Dorota MŁYNARCZYK
Nr telefonu:
184149416
Wymagane dokumenty:
CV