StPr/25/0948
Rodzaj umowy:
Nie dotyczy
Wynagrodzenie:
2 755,10 PLN
Zakres obowiązków:
1. Zapoznanie się z przepisami prawa, na których opiera się praca Urzędu
2. Zapoznanie się z Regulaminem organizacyjnym, w szczególności z charakterystyka pracy Wydziału Ewidencji, Świadczeń i Informacji
3. Pomoc przy prowadzeniu archiwum wyodrębnionego w Wydziale Ewidencji, Świadczeń i Informacji, w tym wpinanie zwrotek oraz pozostałych dokumentów
4. Pomoc osobom zamierzającym dokonać rejestracji jako bezrobotny lub poszukujący pracy przy zakładaniu indywidualnych kont w systemie teleinformatycznych wraz z obsługą wydzielonego stanowiska
5. Obsługa komputera i urządzeń biurowych, wysyłka decyzji, kompletowanie dokumentów po dokonanej rejestracji wraz z przekazaniem na stanowisko doradcy ds zatrudnienia
6. Przestrzeganie zasad Regulaminu Pracy, w tym ładu i porządku na stanowisku pracy
Miejsce pracy:
Chrzanów, powiat: chrzanowski, woj: małopolskie
Pracodawca:
kontakt przez PUP
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie ogólnokształcące
- polski, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły
- OBSŁUGA URZĄDZEŃ BIUROWYCH
- wysoka kultura osobista, komunikatywność
Inne wymagania:
wysoka kultura osobista, komunikatywność
Sposób aplikowania:
za pośrednictwem urzędu
Osoba do kontaktu:
Katarzyna Kunert-Grudzień
Nr telefonu:
327533862
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
CV, skierowanie z PUP Chrzanów

Zaloguj się przez Facebook