StPr/24/1439
Rodzaj umowy:
Nie dotyczy
Wynagrodzenie:
1 994,4 PLN
Zakres obowiązków:
Archiwizacja dokumentów, koordynowanie przepływu dokumentów, obsługa przychodzących połączeń telefonicznych, poczty elektronicznej, urządzeń biurowych, dbanie o codzienne sprawne funkcjonowanie biura, współpraca z innymi Działami, bieżąca obsługa administracyjna.
Miejsce pracy:
Bieruń, powiat: bieruńsko-lędziński, woj: śląskie
Pracodawca:
kontakt przez PUP
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie ogólnokształcące
- Obsługa komputera oraz podstawowa znajomość pakietu MS Office
Inne wymagania:
Obsługa komputera oraz podstawowa znajomość pakietu MS Office
Sposób aplikowania:
za pośrednictwem urzędu
Osoba do kontaktu:
Kontakt ze swoim pośrednikiem pracy w siedzibie PUP Tychy
Nr telefonu:
32 781 58 61
Wymagane dokumenty:
CV + list motywacyjny