StPr/25/0672
Rodzaj umowy:
Nie dotyczy
Wynagrodzenie:
2 755,10 PLN
Zakres obowiązków:
Obsługa systemu klasy ERP Comarch XL. Obsługa zapytań ofertowych przesyłanych przez klientów. Kontakt telefoniczny i mailowy do obecnych klientów. Przygotowanie ofert w systemie ERP Comarch XL.
Pozyskiwanie zleceń/ zamówień na podstawie przesyłanych ofert handlowych.
Miejsce pracy:
Wodzisław Śląski, powiat: wodzisławski, woj: śląskie
Pracodawca:
kontakt przez PUP
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie zawodowe
- obsługa komputera
- Niezbędna podstawowa obsługa komputera i Internetu( MS Office- głównie Excel i Outlook).Dobre umiejętności komunikacyjne i umiejetność pracy w zespole.Umiejętność organizacji pracy własnej. Motywacja do nauki i rozwoju w obszarze sprzedaży oraz obsługi klienta.Otwartość na kontakt z klientem(telefoniczny, meilowy) Pożądana znajomość jężyka angielskiego w stopniu komunikatywnym( czytanie prostych maili, wyszukiwanie informacji)
Inne wymagania:
Niezbędna podstawowa obsługa komputera i Internetu( MS Office- głównie Excel i Outlook).Dobre umiejętności komunikacyjne i umiejetność pracy w zespole.Umiejętność organizacji pracy własnej. Motywacja do nauki i rozwoju w obszarze sprzedaży oraz obsługi klienta.Otwartość na kontakt z klientem(telefoniczny, meilowy) Pożądana znajomość jężyka angielskiego w stopniu komunikatywnym( czytanie prostych maili, wyszukiwanie informacji)
Sposób aplikowania:
za pośrednictwem urzędu
Osoba do kontaktu:
Dorota Słobodzian
Nr telefonu:
324592947
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
CV, SKIEROWANIE