StPr/25/0401
Rodzaj umowy:
Nie dotyczy
Wynagrodzenie:
2 755,10 PLN
Zakres obowiązków:
-Zapoznanie się z przepisami prawa dotyczącymi zasad opłacania składek emerytalno rentowych osobom pobierającym niektóre świadczenia rodzinne, zapoznanie sie z szerwgiem czynności i zadań zmierzających do: ustalania okresów składkowych(ubezp. emertyalno rentowe, zdrowotne) sporzdzanie informacji o opłacaniu składek z tyt. ubezp. emerytalno rentowego oraz zdrowotnegu, dokonywania zgłoszeń, wyrejestrowań itp. za pośrednictwem porogramu płatnik, przygotowywanie sprawozdawczości oraz zapotrzebowań na śrowdki finansowe z zakresu składek na ubezp. emerytalno rentowe, zdrowotne, rządania zwrotu nmienależnie pobranych świadczeń rozdzinnych, stosowania ulg przewidzianych w ustawie o świadczeniach rodzinnych w zakresie rozłożenia na raty, umorzenia, odroczenia terminu spłaty nienależnie pobranych świadczeń, ewidencjonowanie spłat nienależnych pobranych świadczeń w stosownych rejestrach, sporządzania list wypłat świadczeń w zależności od sposobu realizacji wypłaty(kasa, konto bankowe), zatwierdzanie wypłat w systemie komputerowym wg daty rzeczywistej wypłaty, sporzadzania sprawozdań kwartalnych rzeczowo-finansowych z realizacji zadań, sporządzania zaangażowania środków na podstawie wydanych decyzji administracyjnych w sprawie świadczeń rodzinnych.
Miejsce pracy:
Dąbrowa Górnicza, powiat: m. Dąbrowa Górnicza, woj: śląskie
Pracodawca:
kontakt przez PUP
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie zawodowe 4-letnie, średnie zawodowe, średnie branżowe, średnie ogólnokształcące
- operatywność, kreatywność, komunikatywność
Sposób aplikowania:
za pośrednictwem urzędu
Osoba do kontaktu:
Powiatowy Urząd Pracy w Dąbrowie Górniczej Dział Obsługi Klienta
Nr telefonu:
322623739
Wymagane dokumenty:
skierowanie