Numer:
StPr/25/0397
Rodzaj umowy:
Nie dotyczy
Wynagrodzenie:
1 994,40 PLN
Zakres obowiązków:
Doskonalenie umiejętności komunikacji z klientem, technik sprzedaży, sposobów radzenia sobie ze stresem, obsługi klientów trudnych, techniki negocjacyjne.
Pokonywanie objekcji klienta, etyka rozmowy telefonicznej i wykorzystywanie głosu w skutecznej obsłudze klienta.
Techniczna obsługa systemu komputerowego w formie, zasady zachowania poufności i tajemnicy handlowej, działania autonomiczne oraz współpraca z innymi działami.
Sposoby prezentowania oferty, proces ewidencjonowania sprzedaży w systemie.
Proces weryfikacji i gromadzenie danych o kliencie.
Procedura klasyfikacji reklamacji.
Podstawowe zasady prowadzenia rozmowy telefonicznej.
Miejsce pracy:
Kuśnie, powiat: sieradzki, woj: łódzkie
Pracodawca:
kontakt przez PUP
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Sposób aplikowania:
za pośrednictwem urzędu
Osoba do kontaktu:
Doradca klienta
Nr telefonu:
43 822 11 43
Wymagane dokumenty:
skierowanie