[Staż] PRACOWNIK DO SPRAW KONTA UBEZPIECZONEGO

[Staż] PRACOWNIK DO SPRAW KONTA UBEZPIECZONEGO

Powiatowy Urząd Pracy w Gorlicach

Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Nie dotyczy
Doświadczenie
Doświadczenie niewymagane
Wynagrodzenie
od 2 755,10 PLN
brutto
Stawka miesięczna
 Drukuj ofertę
  • Polski

Opis

Numer:
StPr/25/0578

Rodzaj umowy:
Nie dotyczy

Wynagrodzenie:
2 755,10 PLN

Zakres obowiązków:
Zapoznanie się z przepisami z zakresu BHP i p. poż.; zapoznanie się ze strukturą organizacyjną ZUS oraz układem zbiorowym pracy; Rejestracja i zakładanie akt ubezpieczonego: zamówienie akt ubezpieczonego w AIS; w przypadku braku akt ubezpieczonego, założenie akt w AIS zgodnie z wymogami instrukcji kancelaryjnej w oparciu o rzeczowy wykaz akt /RWA/ w myśl Zarządzenia nr 85 Prezesa ZUS z dnia 6 listopada 2024 r.; kompletacja teczek akt ubezpieczonego o sprawy; przekazanie teczki akt ubezpieczonego do składnicy akt, bądź samej sprawy.
Porządkowanie danych na kontach ubezpieczonego: wyjaśnianie nieprawidłowości w dokumentacji zgłoszeniowej i rozliczeniowej ubezpieczonych wraz ze sporządzaniem dokumentów z urzędu oraz informowanie płatników składek o występujących nieprawidłowościach oraz zasadach i trybie dokonywania ich korekt, w tym o skutkach wynikających z nieprzestrzegania przepisów ubezpieczeniowych; opracowanie i wysyłka korespondencji w powyższych sprawach.
Przetwarzanie danych osobowych w celu realizacji zadań określonych w w/wym. punktach Programu stażu.


Miejsce pracy:
Gorlice, powiat: gorlicki, woj: małopolskie

Pracodawca:
kontakt przez PUP

Liczba godzin pracy w tygodniu:
40

Wymagania konieczne:
  • wykształcenie: średnie ogólnokształcące
  • wykształcenie min. średnie; umiejętność komunikacji interpersonalnej


Inne wymagania:
wykształcenie min. średnie; umiejętność komunikacji interpersonalnej

Sposób aplikowania:
za pośrednictwem urzędu

Osoba do kontaktu:
Grzegorz Lichoń

Nr telefonu:
183536307

Wymagane dokumenty:
skierowanie + CV
Dodano: 29.07.2025, 04:00
ID ogłoszenia: 273975
Udostępnij:
Dodano: 29.07.2025, 04:00
ID ogłoszenia: 273975

Zobacz inne oferty

Do góry