StPr/25/0541
Rodzaj umowy:
Nie dotyczy
Wynagrodzenie:
1 994,40 PLN
Zakres obowiązków:
ZAPOZNANIE SIĘ ZE STRUKTURĄ ORGANIZACYJNĄ BIURA POWIATOWEGO I OBOWIĄZUJĄCYMI REGULAMINAMI W ARIMR, ZAPOZNANIE SIĘ Z PRACĄ I ZADANIAMI POSZCZEGÓLNYCH KOMÓREK ORGANIZACYJNYCH BP, ZAPOZNANIE SIĘ Z OBSŁUGĄ APLIKACJI E-WNIOSEK I POMOC W JEJ OBSŁUDZE, ZAPOZNANIE SIĘ Z INDTRUKCJĄ KANCELARYJNĄ, WYSYŁANIE I ROZDYSPONOWANIE KORESPONDENCJI WPŁYWAJĄCEJ I WYPŁYWAJĄCEJ ORAZ REJESTRACJA JEJ W SYSTEMIE, POMOC PRZY ARCHIWIZOWANIU DOKUMENTÓW, PRZYGOTOWYWANIE ZESTAWIEŃ I PREZENTACJI W PROGRAMIE WORD, EXCEL, POWER POINT, WPROWADZANIE DANYCH DO REJESTRU DOKUMENTÓW I SPRAW ARIMR (RED)
Miejsce pracy:
Polska Cerekiew, powiat: kędzierzyńsko-kozielski, woj: opolskie
Pracodawca:
kontakt przez PUP
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- WYKSZTAŁCENIE MIN. ŚREDNIE
Inne wymagania:
WYKSZTAŁCENIE MIN. ŚREDNIE
Sposób aplikowania:
za pośrednictwem urzędu
Osoba do kontaktu:
DORADCA KLIENTA
Nr telefonu:
774827041
Wymagane dokumenty:
CV